İlkokul Dikkati Geliştirme Son Testleri
Tüm Kitap ve setlerimiz Çocuk Gelişim Uzmanları, Pedegog, PDR, Psikolog, Psikiyatrist, Nörolog, Öğretmenler ve geniş bir Uzman Eğitimci kadro ile hazırlanmaktadır.
Bu setimizi birçok okul zekâ oyunları ve serbest etkinlik saatlerinde ders kitabı olarak kullanmaktadır. Aileler evde etkinlik kitabı olarak ya da BİLSEM(Bilim ve Sanat Merkezleri) sınavlarına hazırlık amacıyla da kullanmaktadır. Tüm setlerimiz ücret iade garantilidir. Memnun kalmaz veya beğenmezseniz koşulsuz iade edebilirsiniz.
"ÇOCUĞUM ZEKİ AKILLI AMA ÇALIŞMIYOR?” "BİLDİĞİ SORULARI YANLIŞ YAPIYOR” Diyorsanız...... İLKOKUL DİKKAT VE ZEKA GELİŞTİRME KİTAPLARI VE SETİ TAM ARADIĞINIZ BİR SET !!!
Çocukların akademik başarıları ve bunun sürdürülmesi bilgiyi kazanmadan daha öte önemli olan kazandığı bilgiyi doğru kullanmasıdır. Sınavlarda dikkat eksikliğinden dolayı yapılan basit hatalar bazen motivasyonun düşmesine, derse karşı olan ilgisinin azalmasına ve özgüven eksikliğine neden olmaktadır. Potansiyelinin farkına varan ve bunu açığa çıkararak performanslarını artıran çocuklar daha başarılı bir okul dönemi geçirmektedirler.
Her çocuğun dikkat düzeyi, odaklanma süresi ve zekâ gelişimi birbirinden farklıdır; ancak çocuklar yüksek bir potansiyel ile dünyaya gelirler. Bu potansiyel çocuğun gelişmesine, öğrenmesine ve eğitilmesine uygundur. Bu bağlamda çocukluk dönemi oldukça önemlidir ve çocuğun var olan zekâ potansiyelinin ortaya çıkarılması için kaçırılmaması gereken bir dönemdir. Eğer çocuğun zekâ potansiyeli ortaya çıkmazsa zamanla körelir ve sahip olduğu zekâsını kullanamaz.
Çocuğun okul başarısında Dikkat ve IQ belirleyici bir role sahiptir. İlköğretimden doktoraya kadar neredeyse bütün sınavların içeriği dikkat gerektiren IQ’ye dayalı sorularla oluşturulur. Her ne kadar çoklu zekâ kuramıyla birlikte, IQ’nün zihinsel bütünlüğü ifade etmediği ileri sürülse de eğitim sistemindeki değerlendirme ölçütleri bu doğrultuda değildir. Çocuğun gelişimi bir bütün olarak desteklenmeli; ancak IQ’yü geliştirici çalışmalara daha çok ağırlık verilmelidir. Bu set genel olarak IQ’yu ve Dikkati geliştiren egzersizlerden oluşsa da diğer algı ve zeka alanlarına da önemli bir katkısı bulunmaktadır
BAŞARAN YAYINLARI OLARAK "GELİŞİM KİTAP VE SETLERİMİZ'İN ÇOCUĞUN GELİŞİM SÜRECİNDE ELDE EDECEĞİ KAZANIMLARI ŞÖYLE SIRALAYABİLİRİZ”
v Dikkat süresi artar ve böylece uzun süre ders çalışır
v Benzerlik ve farklılıkları ayırt eder.
v Parça bütün ilişkisini kavrar.
v Varlıkları biçimlerine ve işlevlerine göre sınıflandırır.
v Muhakeme ve ilişkilendirme yetisi gelişir.
v Görsel hafıza ve algısı gelişir.
v Dinleme becerisi artar.
v El göz koordinasyonu desteklenir.
v Görme alanını daha etkin kullanır.
v Ayrıntılara dikkat eder. Basit hatalar yapmaz.
v Varlıkları ve işlevlerini tanıyarak çevresiyle ilgili farkındalık düzeyi artar.
v Yaratıcılığı gelişir, özgüveni yükselir.
v İnce motor becerileri gelişir.
v Genel olarak bilişsel gelişimi desteklenir ve başarıya giden yolda eğlenerek öğrenir.
v Öğrenme sistemini aktif bir şekilde çalıştırıp ders başarısını arttırır.
v Dikkat becerilerinde artış olur, ders ve akademik alandaki dikkat hataları azalır.
v Çalışmaya ve öğrenmeye karşı istek artar. Okuldaki performansı yükselir.
v Görsel alana girenleri fark eder ve ayırt eder, masa başı ders çalışmalarındaki başarı artar.
v El- göz koordinasyonu artar, performans ödevlerinde üretkenliği arttırır.
v Planlama ve sıralama becerilerinde artış olur, karşısına çıkan problemlerde fayda sağlar.
v Okuma ve okuduğunu daha iyi anlar.
v Zihinsel enerjini bir noktaya veya konuya odaklar. Düşünme becerilerini destekler, yorumlama becerisini geliştirir.
v Kısa ve uzun süreli belleğinin geliştirerek okuduklarını hafızasında tutar.
v Esnek düşünebilmeye yardımcı olur. Farklı bakış açıları ile problem çözmeye fayda sağlar.
v Aritmetik becerisine katkı sağlar. Soyutlama becerisini geliştirir.
v Kavrama hızını geliştirir. Farklı yollardan problem çözmeyi öğrenir.
BAŞARAN YAYINLARI OLARAK "DİKKATİ GELİŞTİRME KİTAP VE SETLERİMİZ'İN ÇALIŞTIRDIĞI ALGI MERKEZLERİNİ ŞÖYLE SIRALAYABİLİRİZ”
Ø Problem çözme, Karar Verme
Ø Bütünsel Algı
Ø Bilme, Kavrama, Uygulama
Ø Organizasyon
Ø Analiz, Sentez ve Değerlendirme
Ø Sözel ve İçsel Zekâ
Ø Sözel Beceriler
Ø Uzamsal, Mantıksal
Ø İşitsel Ayrımlaştırma
Ø El- Göz Koordinasyonu
Ø Uzaysal Mekânsal Yetenekler
Ø Planlama
Ø Görsel Hafıza
Ø Kısa Süreli Hafıza
Ø Benzerlikler
Ø Düşünme Becerileri Geliştirme
Ø 3 Boyutlu Algı
Ø Sıralama
Ø Görsel yoğunlaşma
Ø İnce Motor Becerisi
Ø Aritmetik Beceriler
Ø İşitsel Dikkat
Ø Kısa Süreli İşitsel Hafıza
Ø İşitsel Yoğunlaşma
Ø Görsel Ayrımlaştırma
Ø Dikkat yoğunluğu ve Konsantrasyon
Ø Dikkat Süresi Artışı
Ø Eş zamanlılık
Ø Kavramsal Beceri Artışı
Ø Dikkatin Ayrıntılara Verilmesi
Ø Parça Bütün İlişkisi
Ø Yorumlama Yargılama
- Görsel ve işitsel hafızalarını geliştirmesi
- Benzerlik ve farklılıkları ayırt etmesi
- Çok yönlü düşünme becerisi kazanması
- Ayrıntıları fark etme, parça-bütün ilişkisi kurması
- Görme ve dinleme becerisini geliştirmesi
- El-göz koordinasyonu sağlaması
- Muhakeme ve ilişkilendirme yeteneği geliştirmesi açısından faydalar sağlar.